5 timmars träning!

Hej babes,Idag hade jag träning,inte så jätte jobbigt men vi övade program osv och det gick väl helt okej i början men blev bättre i slutet osv,Sen kom mami och hämtade mej jag duschade sen så åt jag lite sen så skulle mami hjälpa mej med matten och engelskan lite och hon bah,nej de här kan inte jag osv,haha! dör så jag bah satt där och skrattade,haha! även fast hon är lärare och allt,men vi fixade det sen så det gick bra sen så åkte vi och köpte glass och choklad,mys sen så kollade jag på tv och sen så la jag mej i sängen sätte i gång datan och satte på musiik!,äälskar låten Där palmerna bor,så jäckla bra i varje fall så ska jag typ ta och kolla lite bloggar osv så bloggar jag kanske senare eller i morgon! puuuuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0