Om dagen

Heej babes  Jag gick typ upp halv åtta i morse även fast vi har jullov men de var för att jag skulle duscha sen så skulle vi åka till mormor,som ligger på sjukhus,hatarcanser. i varje fall så åt vi nån stans där i västerås och sen så åkte vi hem vid typ halv tre sen kom jag hem för en halv timme sen,när jag kom hem bytte jag till mjukis kläder la mej i sängen satte på tvn och kollade facebook! om inte papi åker och köper godis så får jag väl GÅ till ica,vilket jag inte vill men  han sa att han kanske skulle åka och handla,vi får väl se! as sugen på choklad så om ni vill är det bara att komma över med det till mej. ska väl gå ner och fixa något att äta snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0