Cheerleading!

Hejsan på dejsan ♥ Jag frågade min kompis om vad jag skulle blogga om och hon tyckte att jag skulle skriva lite om cheerleading och hur länge jag har gått osv för det kanske är fler som undrar osv? 
 
I varje fall innan har jag gått på gymnastik i nästan 8 år men när jag började tröttna osv så testade jag på cheerleading med ida och linnea i cyclones och det var super roligt och eftersom att jag kan volter!
i varje fall så jag har gått i typ 2-3 månader,jag började mitt i en termin,men jag går i cheer elite föreningen för den som undrar och jag trivs jätte bra i det laget och tränarna är super bra!
I varje fall så kan jag flickis och salto och sånt där men jag vågar typ inte göra rundat flickis salto än för man gör ju det på en matta bara fast i o försej borde jag våga för jag har gjort rundat flickis flickis flickis salto på gräset i sommras själv,men aja! när man inte gjort de på länge så vågar man inte men i varje fall hade juluppvisning för ett tag sen och det gick väl bra,våran första uppvisning och i januari ska vi på läger i västerås,läängtar hahah! 
Jag är i bygg grupp 3!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

rondat*

Svar: jajajajjaa
Linnea Solem

2012-12-26 @ 13:24:50
URL: http://gyymnasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0