20 sanningar

1.Jag har bara haft ett förhållande!
 
2.Jag HATAR när personer skriver ok.
 
3.Jag litar mer på killarkompisar än tjejkompisar!
 
4. Jag har tre katter,hihi.
 
5. I kemi fick jag - 
 
6. Jag gillar mer nyår än julafton
 
7. Jag vill ha en pojkvän!
 
8. Jag hatar när någon säger förlåt och inte menar det!
 
9. Jag längtar till nyår jätte mycket!
 
10. Jag ska till turkiet i sommar
 
11.Min favorit färg är rosa :D
 
12. Jag heter linneasolem på instagram,följ mej!
 
13. Jag vill ha justin bieber biljetter,men kommer aldrig få tag på några.
 
14.Jag älskar choklad
 
15.Jag vill ha en ny mobil
 
16. Jag ska fixa en ny header med nya bilder efter nyår!
 
17. Mitt rum är ljusgrått
 
18. Jag vågar inte kolla på julkalendern för de är typ spöken? hahahahahahhaha
 
19. Just nu lyssnar jag på musiiiik
 
20.Jag hatar att vara hemma själv för om jag är där uppe tror jag att de är någon där nere och om jag är där nere tror jag att de är nån där uppe,hatar hahah så min katt får följa med vart jag än går!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0