1 dag kvar!

Hej Sweeties ♥ Det är bara en dag kvar till julafton,hihi! vill öppna alla paket nunununuu!
Och ge bort alla för det är roligt det med,i varje fall så ska jag städa lite eftersom att vi får gäster i morgon,sen så ska jag byta en sak också på in&finn för den var lite konstig sen så ska jag köpa en annan lukt typ? haha
för jag köpte badsalt till mami men den luktade as äckligt,fyfyfyyy så jag ska köpa en annan och lukta på den innan nu också,men jag glömde typ bort det för att det var så mycket annat också dåå,men det är mina planer för dagen.
 
I varje fall så ska jag gå ner och ta något att äta,kolla på tv lite sen så börjar jag städa,fixa mej osv! 
Jag kanske tar fotto på mitt rum,fast bara kanske för det är inte klart allt ska sätta upp några hyllor,mitt skrivbord osv! men vi får väl se,aja nu ska jag inte skriva så jävla mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0